lørdag den 22. oktober 2011

1 uge tilbage...

Nu er der kun 1 uge tilbage heroppe.. Hvor er det mærkeligt. Jeg er blevet en del af familien heroppe, som "farmor" sagde til familiemiddagen igår. Og hvor har jeg også bare følt mig som en del af familien, lige fra første gang jeg mødte familien. I dag tog Erling mig med på fisketur sammen med Sigmund og Sanna. Jeg fangede en STOR torsk, første gang jeg fanger så stor en fisk, og første gang jeg fisker fra båd. Trods lidt regn var vejret smukt, og jeg fik set, hvor smuk Torshavn og Hoyvik er set fra denne vinkel.

Ugen der gik har været travl, mange patienter i praktikken og en masse hygge med familien. Min søster tog hjem tirsdag morgen. Vi havde nogle skønne dage, og fik virkelig snakket igennem;-) I næste uge skal jeg have videregivet og afsluttet alle mine patietner og til eksamen. Fredag er der afslutning på klinikken og lørdag hygge med familien. Jeg er spændt på at se, om alt kan være i kufferten når jeg skal pakke ;-)

Ingen kommentarer: